2012. augusztus 5., vasárnap

A Blogger díj:D


Díjat kaptam:
A Bloger díj!
Köszönet Cathynak!

A szabályokról: 
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
11 dolog magamról:
1; Még 9 éves sem voltam, amikor elkezdtem táncolni (ez már lassan nyolc éve) és évről évre egyre fontosabb számomra.
2; A tánc átsegít a legrosszabb napjaimon, a legnagyobb tragédiáimon.
3; Tánc nélkül úgy érzem, senki vagyok, de ha táncolok, akkor úgy érzem, hogy bármire képes vagyok.
4; A szükségben derül ki, hogy kik az igaz barátaim.
5; Nagyon sokat jelent számomra az írás.
6; 8. osztályban a depis korszakom közepén kezdtem el verseket írni, és nyárra el is múlt ez a komorságom.
7; 14-15 évesen írtam a Létezünket, amit mái napig csiszolgatok.
8; Író, újságíró vagy táncosként tudom elképzelni a jövőmet.
9; Néha úgy érzem, hogy szinte senki sem olvassa a blogomat, hisz alig kapok valami visszajelzést az írásaimról, és ez elég rossz érzés látva azt, hogy az általam olvasott blogokon ez nincs így.
10; Íróként és táncosként is adni szeretnék az embereknek.
11; Szinte minden karakterembe beleírom valamelyest magamat.


Kapott kérdésekre a válaszaim:

1.      Melyik könyves karakterrel kerülnél egy lakatlan szigetre?
Luna Lovegood –dal. Vele élveznék minden percet és biztos nem esnék kétségbe.

2.      Mi a véleményed a könyvből készült filmekről?
 Én jó ötletnek tartom őket, mivel sok könyvből lehet jó filmet csinálni, bár én csak a Csillagport láttam, ami jobban tetszett filmben, mint könyvben, amúgy számomra mindig az eredeti könyvek tetszenek jobban.

3.      Van-e olyan könyv, aminek teljesen az imádója lettél? Ha igen, miért?
A Harry Potter könyvek és közülük is főként az 5. rész, a kiolvasása után napokig egy nagy űrt éreztem a mellkasomban, amit semelyik másik könyvnél sem.
És, hogy miért imádom őket? Mindenért, remek történet szállak, nagyon jó karakterek és a legfőbb mondani valója az számomra, hogy nem szabad feladni, addig, amíg akár egyetlen egy valaki is van, akiért érdemes küzdenünk.

4.      Régi vagy új könyvek? Miért?
Újak. Azok sokkal közelebb állnak hozzám.

5.      Szoktál moziba járni? És milyen gyakran?
Imádok moziba járni, és imádom magukat a filmeket is. Kb. évi tízszer szoktam menni, kicsit elfoglalt vagyok évközben a tánc és suli miatt, így csak a szünetek maradnak többnyire.

6.      Milyen típusú könyveket, filmeket szeretsz?
Filmek terén csak a horrorokat nem szeretem, könyveknél inkább csak a fantasykat olvasok.

7.      Mi az, ami megfog egy karakterben?
Ha kitartó, hisz magában, de nem nagyképű, kitart a barátai és az elvei mellett, becsületes, igazságos, empatikus.

8.      Szerinted fontos-e az, hogy a könyveknek, vagy filmeknek van-e valami mondanivalója?
Mindenképp, az én kedvenc filmjeimnek mindnek van.

9.      Írsz-e saját történeted? Ha igen, neked mi ad ihletet?
Igen, és főként az álmaim, vágyaim, saját élmények.

10. Mit csinálnál, ha a kedvenc karaktereddel találkozhatnál a valóságban?
Mindent megkérdeznék tőle, ami korábban eszembe jutott és elmondanám miket szeretek benne és, hogy mennyire inspiráló számomra.

11. Ha alkalmad nyílna rá, melyik film háttérmunkájába kukkantanál be? Miért?
A Gyűrűk Urákba, amik a kedvenc filmjeim. Meg is vannak eredetiben, bővített változatban, nagyon-nagyon hosszú extrákkal.


Az én kérdéseim:
1; Melyik a kedvenc könyved és miért?
2; Mi a legfontosabb számodra egy történetben?
3; Melyik a kedvenc filmed és miért?
4; Milyen zenéket szeretsz?
5; Melyik a kedvenc sorozatod és miért?
6; Milyen régóta írsz történeteket, idézeteket? Mi ikhlet a legjobban?
7; Melyik hírességgel találkoznál leginkább?
8; Milyen blogokat szeretsz olvasni?
9; Sokat jelent számodra a saját blogod? Mennyit törődsz vele?
10; Mi a kedvenc idézeted?
11; Mi a foglalkozásod, vagy felnőttként mi szeretnél lenni?

Akiknek én tovább küldöm:

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi a díjat! Lesz időm kiteszem!
    De továbbküldeni nem szeretném :(
    Fent van nálam a friss!
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, engem nem zavar, ha nem küldöd tovább.
      És megyek máris olvasni.:)
      Puszi Mese.

      Törlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm, már ki is tettem :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat Mese! :)

    VálaszTörlés