2012. augusztus 8., szerda

Újabb Bloger díj!






Sziasztok, újabb díjat kaptam, amit most monikawaheed-nek köszönhetek.
Köszönöm, hogy rám is gondoltál:)
Feltételek:
11 dolgot kell mondanom magamról.
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4. A díjat tovább adni 3 embernek, és linkelni az ő blogjukat.
5. Nincs visszaküldés / visszajelölés.
Mivel a múltkor már mindenkinek tovább küldtem, akinek akartam, ezért most ezt a részt kihagynám:)

Újabb tíz dolog magamról:
1; Hatalmas Glee fan vagyok. A kedven sorozatom magasan. A telefonomon is csak azt szoktam hallgatni.
2; Chris Colfer a kedvenc sztárom és egyben ő a példaképem is. Hiszen egyszerre író, énekes és színész. És én is három dolgot szeretnék egyszerre csinálni.
3; Van két kutyám, Pongó és Tappancs.
4; Teljesen össze vagyok nőve a 11 éves húgommal, egy szobában vagyunk, egy stúdióban táncolunk, együtt nézünk minden feliratos sorozatot, tartunk mindig filmmaratonokat a kedvenceinkkel… stb.
5; Most épp a Spells –Varázsigék című könyvet olvasom, ami nagyon tetszik, habár az előző rész jobb volt szerintem.
6; Gyűrűk Ura a két torony című film magasan a kedvencem, az uruk-hai csata a végén elképesztő, a legjobb csatajelenet a filmtörténetben, szerintem.
7; Mindig küzdök a súlyommal. Nem vagyok kövér, de táncosként mindig vékonyabb lányok vesznek körül és, ha nem figyelnék a súlyomra és az étkezésemre, akkor már biztosan beleférnék a kövér kategóriába. Sajnos nem a legjobb az alkatom, de tudom, hogy sokkal rosszabb is lehetnek.
8; Zöld a szemem és hosszú, dús, göndör aranyszőke hajam van. Ezt a két dolgot szeretem a legjobban magamon, külső szempontjából.
 9; A legelső nagy kedvencem filmek terén a Vissza a jövőbe trilógia, amit 4 éves korom óta imádok.
10; Szeretnék felnőttként sokat utazni, és írni.
11; Nagyon szeretném, ha végre sikerülne kiadnom a Létezünket.

Kérdésekre a válasz:
1.      Kedvenc könyved?
Harry Potter és a Főnix rendje.
 2.  Tanulsz vagy dolgozol?
Tanulok.
 3.  Hol laknál legszívesebben?
Londonban.
 4.  Mit néztél utoljára a moziban?
Míg a világvége el nem választ.
 5.  Beszélsz nyelveket?
Az angolt.
 6.  Álommeló?
Író, újságíró, táncos, ha lehet a hármat együtt. <3 br="br">  7.  Voltál már külföldön?
Igen.
 8.  Álompasi?
Zachary Levi. (Nagyon- nagyon-nagyon-nagyon-nagyon…. IMÁDOM!!!!)
 9.  Kedvenc állatod?
Kutya.
10. Bikini vagy egész fürdőruha?
Én tankinit hordok, de bikini.
11. Mi a nagy álmod?
Van egy pár, de az egyik nagy az, hogy járjam az országot és egy csomó könyvesboltban dedikáljam az egyik saját könyvemet, és valaki azt mondja rá, hogy ez a kedvence.

Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése