2012. október 1., hétfő

Favoruite Designe !!!! :D !!!!





Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Engi –nek!
Kaptam hideget és meleget is a blogom legújabb kinézetére és ez a díj éppen ezért jelent nagyon sokat nekem.

Dolgod, ha megkaptad:
1; Küldd el négy blognak;
2; Hagyj náluk értesítést, hogy tudják, hogy megkapták;
3; Válaszolj a feltett kérdésekre;
4; Akiknek küldöd a díjat, írj pár szót, hogy miért tetszik a designe;
5; Tedd, ki a díj képét;
UI: Nem a sztori, hanem a kinézett a lényeg, így olyanoknak is küldheted, akiket nem olvasol.

 Akiknek én tovább szeretném küldeni:
-      Alisnyai regék- Nagyon egyedi és különleges a blogotok kinézetét, én imádom, csak gratulálni tudok hozzá. :)
-      Fanfiction á la Freeb- Mert szép és illik a sztorihoz.:)
-      Valaki titokban rólad álmodik- Talán, ami a legjobban tetszik benne, hogy egyedi.:)
-      Burning feeling- Imádom mindhárom blogod külsejét, és csak nagy nehezen tudtam választani, hogy melyik tetszik a legjobb. De, ha kapok még ilyen díjat, akkor majd azoknak is továbbküldöm.

Én nem kaptam kérdéseket, de azért én megkérdezném tőletek, hogy egyedül csináltátok-e a degisne-otokat, vagy segítséggel, esetleg valaki más csinálta az egészet.

Mese:)

5 megjegyzés:

  1. Szia

    Nagyon szépen köszönöm a díjat és a véleményedet is. Nem tudom hogy lehet e visszaküldeni de ha nem bánod akkor neked is küldöm persze attól még nem kell kitenned még egyszer. De mindenesetre nagyon hálás vagyok érte. És még egyszer köszönöm.
    Pusszantás :)
    Beky

    VálaszTörlés
  2. Helló!
    Kösz a díjat! Nagyon aranyos tőled :)
    Ki is teszem és majd ott válaszolok a kérdésre.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  3. Szívesen, aki megérdemli. :)
    Mese

    VálaszTörlés
  4. Szia Mese! :)

    Csak most néztem, mit kaptam tőled. Köszönöm szépen! :)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, te is nagyon megérdemelted:)
      Puszi Mese :D

      Törlés