2013. június 3., hétfő

DÍJ! :D



Végre sikerül ezt a díjat is kikapnom, amit Vivus-tól kaptam és köszönöm neki. Most csak az ő kérdéseire szeretnék válaszolni…
 
1; Kedvenc történelmi korszak? Miért?
A XXI. század, mert nem tudnám az életem elképzelni más korban, jó időbe születtem, bár nem örülök minden változásnak, de még mindig megfelelőbb ez a század számomra, mint a többi!!
2; Az baráti társaságodban van még olyan, aki írással foglalkozik, blogot vezet publikálási céllal?
Van két barátnőm, akik még próbálkoznak az írással, de ők még csak épp, hogy elkezdték írni a saját történeteiket.
3; Milyen fanficet olvastál életedben először?
Szerintem Harry Potter-eset.
4; Foglalkoztat a politika?
Nem igazán. Miért idegesítsen rajta magamat, úgy sem lesz jobb???
5; Életed legmeghatározóbb személye/eseménye?
A tavalyi országos táncversenyünk, amikor szólót is táncolhattam.  Nagyon meghatott, hogy ott állhattam a színpadon és a családom valamint a barátaim büszkék voltak rám.
6; Legszívesebben hova mennél idén nyaralni?
Szlovéniába megyünk és ezen nem is változtatnék.
7; Milyen zenét hallgattál legutoljára?
 Little mix – DNA. Most ez nagy kedvencem.
8; Elfoglalt embernek tartod magad, vagy inkább sokat unatkozol?
Nyáron van, hogy unatkozom, de évközben a tánc miatt igen elfoglalt vagyok.
9; Szívesen beszélgetsz online olyan emberekkel, akik ugyan abba a fandomba tartoznak mint te?
Igen.
10; Valamilyen háziállat?
Két fiúkutya.
11; Mi volt az első saját magad által írt történet címe? Miről szólt? 
Elsőként rögtön egy könyvbe vágtam a fejszémet, ami nem más volt mint a Létezünk.

Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése