2013. július 21., vasárnap

3 díj!! :)



Sziasztok! Újabb díjakban részesítettetek, amiket köszönök szépen. Előszőr is kétszer is megkaptam ezt a díjat.

Egyrészt Larry-tól!! Köszönöm szépen:)
 Íme a kérdései, és rájuk a válaszaim:
1; Torta vagy süti?
Süti, bár minden szeretek ami csokis és még sok más édességet. :)
2; Szereted a magyar zenét?
Bár többnyire külföldi dalokat hallgatok, azért vannak magyar kedvenceim is.
3; Mit olvastál utoljára?
Illúziók.
4; Melyik évszak a kedvenced?
Imádom a decembert a karácsony miatt és a márciust, mert akkor van a táncversenyünk.
5; Eső vagy szél?
Eső!!
6; Hogyan szeretsz inkább zenét hallgatni, hangosan vagy fülhallgatóval?
Ez a kedvemtől függ éppen.
7; Szeretsz rajzolni?
A rajztudásom egy tizenéves szintjén ragadt, úgyhogy nem.
8; Van kedvenc parfümöd?
Én nagy parfüm mániás vagyok, állandóan fújkálom magam. Kedvencem az nincs, mindig egy idő után ráunok egy-egy parfümre.
9; Mi a kedvenc ételed?
Tortilla.
10; Tudsz főzni? Ha igen mit?
Nem vagyok a leggyakorlottabb, de azért jó pár ételt el tudok készíteni, bár inkább a sütés megy.

Ugyan ezt a díjat kaptam Raven-től! Neked is köszönöm szépen:)

Az ő kérdései és rá a válaszok:
1;Játszol valamilyen hangszeren?
Nem.
2. Ki a kedvenc szereplőd a történetedben?
Emili és Gergő is nagy kedvencem, bár Karit, Tibit, Dereket és Esztert is szeretem. :)
3. Mikor kicsi voltál, mi akartál lenne, mikor felnősz?
Műsorvezető.
4. Van valamilyen állatod?
Két fiú kutyám.
5. Hogy hívják?
Tappancs és Pongó.
6. Hallgatsz zenét, miközben írsz?
Általában nem.
7. Melyik a kedvenc pizzád?
Ínyenc.
8. Van kulcstartód?
Nincs.
9. Szeretsz rajzolni?
Nem tudok, úgyhogy nem.
10. Mióta írsz?
Három éve.

Valamint NDCicushkától is kaptam egy díjat!
Köszönöm szépen! :)
A szabály szerint dolgot kellene magamról írni (,amit most kihagyok), utána a 5 kérdésére válaszolni, akitől kaptam és azoknak, akiknek tovább küldöm feltenni 5kérdést.
Kérdései:
1; Mi a horoszkópod?
Bak.
2; Kedvenc könyved?
Harry Potter 5.
3; Preatty Little Éiars v. The Vampire Diaries?
PLL!!!! Sokkalta jobbnak tartom.
4; Mit csinálsz szabad idődben?
Táncolok, olvasok, írok, zenét hallgatok, nézek egy csomó feliratos sorozatot és sok időt töltök a családommal is.
5; Kedvenc gyümölcs?
Nem tudom, szinte mindet nagyon szeretem. :)

Ezt a díját három blogosnak is szeretném tovább küldeni:

A kérdéseim számukra:
1; Vársz valamit az írástól vagy csak szórakozásból teszed azt?
2; Milyen régóta írsz?
3; Szereted a sorozatokat, ha igen melyik a kedvenced?
4; Mi ihletet az íráshoz?
5; Milyen stílusú könyveket olvasol inkább?

Puszi Mese

6 megjegyzés:

  1. Szia Mese!
    Nagyon szépen a köszönöm a díjat, azonnal kiteszem!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Aranyos vagy, hogy rám is gondoltál.Összeszedem a gondolataim és ki is teszem a díjat.

    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon köszönöm a díjat! Már ki is tettem! :)
    Raven

    VálaszTörlés