2014. november 11., kedd

Díj! :)



Sziasztok!
Mint azt láthatjátok találtam egy másik módját a Piton és a lány újratöltésének, ami egyszerűen annyi, hogy bejegyzésenként töltöm fel a részeket, s a Piton és a lány oldalon, minden egyes ilyen bejegyzésnek ott lesz a linkje. Ugyanúgy, ahogy annak idején a Félvérek harcával tettem. S, így egyúttal el tudom különíteni a régi és az új megjegyzéseket. S, mivel nagyon jól haladok a javítással, a napokban elkezdem a 2. részt is feltölteni. Remélem, várjátok. :)
Valamint, kaptam egy díjat, amit nagyon szépen köszönök Jenessanak! :D
Szabályok: Köszönd meg a díjat, annak, akitől kaptad! Írj tíz dolgot magadról! Válaszolj tíz kérdésre! Írj tíz kérdést! Küldd tovább tíz embernek!
Én 10 dolgot most nem szeretnék írni magamról. Már olyan sokszor megkaptam ezt a díjat, hogy minden, amit kell már megtudhattatok rólam.
De Jenessa tíz kérdésére szívesen válaszolok.
1; Segít neked valaki egy-egy rész kitalálása közben?
Nem, mindent egyedül találok ki.
2; Ha választhatnál egy kitalált világot melyikben élnél?
Rowling-éban.
3; Ki a kedvenc énekesed/együttesed?
Lea Michele, Adam Lambert
4; Hogy képzeled el a nagy Ő-t?
Nehéz kérdés. Szeretném, ha sok közös lenne bennünk, de azért mégsem lennénk egyformák, s hogy mindketten teljes mértékileg szeressük a másikat.
5; Egy nap általában mennyi időt szánsz az írásra?
Ez változó. Mivel most van időm, ezért mindennap legalább 1-1,5 h-t.
6; Milyen szerepe van az írásnak az életedben?
Eléggé jelentőségteljes. Sokszor az értelmetlen napoknak is értelmet ad, ha írok, s ezer másoknak és magamnak is örömet szerzek.
7; Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?
Már legalább 3 könyvem ki van adva, lediplomáztam, szereztem szakmát is, és egy kiadónál vagy újságnál elhelyezkedtem, mint kiadványszerkesztő. Emellett még mindig táncolnék, s egyben tánctanár is lennék.
8; Melyik könyvet olvastad utoljára?
Egy boltkóros naplója… IMÁDTAM!!!
9; Van olyan szám, amit soha nem unsz meg?
Havasi és Adam Lambert számokat.
10; Van olyan könyv, ami hatást gyakorolt rád?
Olyan sok, hogy inkább nem írom le őket.

Én nem teszek fel 10 kérdést, helyette szeretném azok, akiknek küldöm, 10 kedvenc dolgukat árulnák el.
Ezek a személyek pedig:

Puszi Mese :D

6 megjegyzés:

  1. Szia, Mese! :)
    Köszönöm szépen a díjat, ki fogom tenni. :) Majd jövök valamikor Piton és a lányt olvasni, de egyelőre még nincs elég időm és erőm összeszedni a gondolataimat, hogy írjak rendes és nem túl rövid kommentet. :)
    Rekana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit Rekana!
      És ráérsz, emiatt ne aggódj! :)

      Törlés
  2. Szia! Köszi a díjat! Én ide írom le a kedvenc dolgomat :)
    1. szeretem a lovakat.
    2. kedvenc könyvem a Harry Potter kötet. ebből megvan mind, ettől nem válnék meg.
    3. imádom a smart tv-met
    4. szeretem Frigyest a kutyámat.
    5. kedvenc énekesem Adam Lambert
    6. 2013- ban megváltozott az életem.
    7. Van egy csörikés kulcstartóm.
    8. van egy gyűrűm, amit egy néni adott aki sokat jelentett nekem és már meghalt.
    9. volt egy fiú az életemben, aki illett hozzám de ő ezt nem vette észre. de ezzel együtt megtanított sok mindenre.
    10. önmagam szeretnék lenni.

    VálaszTörlés