2015. július 10., péntek

55000 megnyitás

Drága olvasóm!
Első sorban azért írok, hogy megköszönjem Nektek, hogy a blog immáron átlépte a 55000-ik oldalmegnyitását, amivel egy újabb mérföldkövet léptünk át. :)
Emlékszem még, hogy annak idején mennyire örültem, amikor elérkeztünk a kétezer-ötszázhoz. De miután ez a szám átlépte a harmincezret, sokkal gyorsabban kezdett el nőni, ezért azóta már csak ötezresével szoktam megemlíteni az emelkedését.
Most ezzel a képpel szeretnék köszönetet mondani nektek:

Valamint újból megkaptam a Dorothy blog award-ot, ami egy nagyon jó kezdeményezés, de nekem sajnos megint nincs időm az összes feltétel teljesítése, és nem is lesz egy jó darabig. De a képre rákattintva eljuttok a kezdeményező blogjára:
 http://dieverfluchten.blogspot.hu/2015/04/off-egy-kampany-az-olvasokert.html
Valamint Ambernek is szeretném megköszönni, hogy rám gondolt. Nyugodt szívvel tudom mindenkinek ajánlani a blogját.
 A Piton és a lány folytatását szerdára igyekszem hozni. Addig is nézzetek fel a Piton és a lány oldalára, mivel ismét Ruta segítségével, elkészült a történet borítója, valamint a négy főszereplő képe is jó minőségben megtekinthető. Remélem, örültök neki!
Addig is, minden tánckedvelőnek ajánlom a Kellemetlenből kellemes című novellámat, amit a minap olvastam újra, és pár benne maradt hibát kijavítottam.
Jó hétvégét nektek!
Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése