2018. március 6., kedd

6 éves a blog / 110000 oldalmegnyitás

   Sziasztok! December 31-én 6 éves lett a blog, és időközben a 110ezer oldalmegnyitást is átlépte, így ugyan megcsúszva, de szerettem volna egy összegző bejegyzést írni a 2017-es évről, hogy mik is történtek a Vámpírtánccal. 😗
   Összesen 85 bejegyzés született az oldalon, amivel egyértelműen a második legsikeresebb éve lett a blognak, 2012 után. De, ha az év első felében ezt mondja nekem valaki, akkor nem hiszek neki, hisz január és június között csak 7 posztot tettem közzé, a maradék 78 mind az év második felében látott napvilágot. 👆
   Hét hónapon keresztül nem volt új Oda... fejezet, amiért nagyon szégyelltem magam, de utána megírtam hat részt, köztük az eddigi legmeghatóbb és szerintem legjobb fejezeteket. Most ismét pár hónapos szünetre ment ez a ficim, de mivel a szakdolgozatom miatt újraolvastam nemrég a Hobbitot, így azonnal ihletett is kaptam, és megírtam a folytatást, amit igyekszem nemsokára közzétenni. 😌
   A k-pop történeteimet - amik az oldal igazi sikerét meghozták - június elejéig, amíg be nem fejezem ezt a félévemet és a szakdolgozatomat az egyetemen, nem szeretném tovább publikálni. Az írásukat nem fogom teljesen abbahagyni, már két ilyen ficimnek is elkészült a folytatása, de arra egyszerűen nincs most kapacitásom, hogy rengetegszer átnézem őket, és több facebook csoportban is publikáljam. Nagyon sokat jelentenek nekem a pozitív visszajelzések, amiket innen-onnan kapok, nem is tudjátok, mennyit, de pont emiatt és a magas olvasottság miatt van nagy nyomás a vállamon, ezért döntöttem úgy, hogy most kicsit felhagyok a publikálásukkal. Amint ezt elhatároztam, azonnal nagy teher került le rólam. Viszont a nyári visszatérésem során szeretnék majd mindenből hozni folytatást. A Nélküled nem kell a Mennyország és a Tört Angol történeteimet, amikből már csak pár fejezet van hátra, pedig be akarom addig fejezni, hogy csak megosztanom kelljen őket. 😊
   A one shotjaim sikerei is sokat jelentenek nekem, alig van olyan, ami nem érte el a 300 megnyitást, az pedig, hogy a JackBam ficim már az 500-at is átlépte, számomra felfoghatatlan, főleg, hogy az egyik leggyengébb rövid történetemnek tartom. De betudom a páros népszerűségének, és annak, hogy nem nagyon van velük magyar írás. 😉
   Egyébként 15 rövid k-pop ficit írtam eddig, de megeshet, hogy a jövőben nem sok ilyenre számíthattok tőlem, inkább a hosszabb írásaimra akarok koncentrálni. Ha rövid írásokról van szó, akkor főként Star Wars ficiket fogok írni. Még januárban elkezdtem egy hosszú ReyLo sztorit, Kard, mint mentsvár néven, aminek még azóta sem írtam meg a második részét, mivel nem tudok sok mindent a vívásról, de attól még meg akartam írni ezt a sztorit, és meg is fogom, csak nem lesz olyan hosszú. Időközben pedig két Stormpilot one shottal is elkészültem, mivel ez a másik páros, amibe beleszerettem az új trilógiából, és tervezek is velük több rövid írást. Egyébként ObiKint is szeretnék majd írni, épp ezért indítottam jobb oldalt szavazást, hogy melyik párostól olvasnátok szívesebben rövid ficiket, mert ha van igény ObiKinre is, akkor nem csak egyet fogok összehozni velük. Valamit ezeket a Star Wars ficiket szeretném Merengőn megosztani, hátha nagyobb sikerük lesz, mint amilyen az Oda...-nak volt ott. 👍
   Úgyhogy nem fog teljesen szünetelni a blog, csak kevesebb minden lesz, viszont a k-pop ficijeimmel kapcsolatosan tényleg nem lesz semmi megosztva olyan három hónapig.
   Remélem, újabb remek évet zárhat a blog 2018-ban is. És ezúton is köszönet a 110ezer megnyitásért. Hihetetlenül magas ez a szám, és sokat jelent nekem. Maradjatok továbbra is velem! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése